niedziela, 12 kwietnia 2015

Wywiad z Emilią z bloga violettamartinastoessel1

Przeprowadziłam wywiad z Emilką, która prowadzi bloga violettamartinastoessel1. Jeśli jesteście zainteresowani wywiadem, zapraszam do rozwinięcia.

J: Ja - E: Emilka

J:Opowiedz coś o sobie.
E: Mam na imię Emilka, moja pasją jest śpiew. Mieszkam niedaleko Krakowa, mam 12 lat i uwielbiam oglądać serial  Violetta. W przyszłości chciałabym zostać aktorką lub dziennikarką. W wolnym czasie piszę blog na temat kanału Disney Channel i serialu Violetta.
J: Jakie są Twoje pasje?
E: Tak jak wspomniałam powyżej moją pasją jest śpiew. Uwielbiam także recytować wiersze, a w szczególności pisać blog.
J: Co robisz w wolnym czasie?
E: W wolnym czasie dzielę się na blogu informacjami o serialach Disneya, a czasem nagrywam piosenki na portal ising.pl
J: Jak się czujesz z tym że założyłaś dość popularnego i współpracującego z różnymi firmami bloga?
E: Jak się z tym czuje... na pewno jestem zadowolona, że czytelnicy odwiedzają mój blog i z chęcią czytają posty.
J: Co sądzisz o swojej roli na blogu? Ile poświęcasz czasu na blog?
E: No więc, uważam że bycie założycielką bloga daje odpowiedzialność, że to ja odpowiadam, za wszystko na blogu, za te lepsze rzeczy czy posty, jak i za te gorsze np. hejty. Staram się dziennie napisać co najmniej 2 posty zajmuje mi to m.in 2 godziny
J: Co chciałabyś osiągnąć na blogu?
E: Chciałabym aby był on bardziej popularny, ale najważniejsze już chyba osiągnęłam, mam wspaniałych czytelników 
J: Byłaś na koncercie Violetta Live?

E: Nie byłam na koncercie w Łodzi, będę miała szansę zobaczyć obsadę w sierpniu w  Krakowie. Jestem bardzo dumna z polskich v-lovers i z tego jakie wspaniałe organizowały akcje, żeby koncert wyszedł jak najlepiej.
J: Jakie są Twoje ulubione pary z serialu Violetta?
E: Jest to zdecydowanie Leonetta, w każdym z odcinków ich stosunki się zmieniają i to jest najlepsze
J: Jakie są Twoje ulubione seriale?
E: Moim ulubionym serialem jest oczywiście " Violetta " bardzo lubię także Liv&Maddie, Blog Na Cztery Łapy i Jessie
J: Od kiedy współpracujesz z The Walt Disney Company?
E: Od czerwca 14 r. ( wow to już prawie rok, jak ten czas leci... )

J: Zamierzasz wprowadzić coś nowego na blog?
E: Staram się robić wszystko by czytelnicy byli zadowoleni. Zamierzam zmienić wygląd.
J: Co cię zainspirowało do założenia bloga?
E: Zainspirował mnie serial " Violetta ". Natomiast do jego założenia namówiła mnie koleżanka, która na początku była a redakcji, natomiast później odeszła z problemów osobistych.
J: Dziękuje za wywiad. Miłego dnia ;)
E: Ja również :) Bardzo miło mi się  rozmawiało.

Bardzo fajnie rozmawiało mi się z Emilką i mam nadzieję, że jeszcze będę miała okazję by z nią porozmawiać. Jest bardzo przyjazna, i stara się aby czytelnicy na jej blogu czuli się dobrze.
Co sądzicie o Emilce? :)

6 komentarzy: